Întrebări frecvente

Pot comanda direct şi prin telefon?
Apelaţi cu încredere la nr. nostru de telefon 0729- 457.554
un consultant vă va răspunde întrebărilor Dvs. 


Pot comanda direct şi prin e-mail?
Trimiteţi un e-mail la adresa sales@novakgroup.ro şi menţionati
produsul care vă interesează şi în cel mai scurt timp veţi primi un
răspuns cu toate informaţiile necesare.



Cum primesc produsele comandate?
Coleturile sunt expediate după confirmare cu plata la primire în sistem ramburs pentru localităţi, iar pentru sate sau comune trimitem prin poşta română, tot prin sistemul ramburs.


Politica de retur !
Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.U.G. 34/2014.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare,
fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 2 zile de la primirea produsului.
Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face
imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă 
unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate.
Taxele sunt cuprinse între 0 şi 50% din valoarea iniţială a produsului.
Cuantumul taxei administrative va fi comunicat către client la recepţionarea produselor
deteriorate/modificate sau în cazuri în care acest produs nu mai poate fii vândut va fii returnat către client!

Termen de garantie!
Termenul de garantie conf. legilor 449/2003 respectiv 0621/1982 modificat 0621/ 1982(s) art.13 si difera in functie de tipul dispozitivului medical: 6 luni pentru orteze, 12 luni pentru bastoane, cadre si carje, fotoliilor rulante, 2 ani pentru proteze de san. Garantia se prelungeste cu perioada necesara reparatiei.  Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice. Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala sau procesul verbal de predare primire. 
Garantia se pierde la neindeplinirea oricarea din conditiile de mai jos:
Nerespectarea de catre beneficiar a conditiilor de transport, manipulare, utilizare si intretinere precizate in Instructiunile de utilizare si Certificatul de garantie  de care beneficiarul a luat cunostinta si caruia i-au fost predate de catre furnizor.
Constatarea de catre specialistii firmei sau ai furnizorului de service a faptului ca defectul se datoreaza vinei beneficiarului (utilizare, intretinere necorespunzatoare).
Incredintarea produslui spre a fi reparat altor persoane/firme neautorizate.
Prezentarea produsului neinsotit de prezentul certificat de garantie sau insotit de un certificat de garantie fara stampila sau rubrici necompletate (data predarii, numarul de identificare al produslui, semnatura vanzatorului, semnatura beneficiarului).
Garantia nu este valabila, in cazul dispozitivelor de mers, pentru cazuri de coroziune, uzarea pieselor componente din cauciuc si material plastic, deteriorarea sau craparea husei, respectiv deteriorarea vopsirii, lacuirii, cromarii sau altor stricaciuni aparute in urma folosirii fotoliului la mersul pe scari, a lovirii de orice obstacol sau in mediu exterior nefavorabil.

Pentru orice informaţii nu ezitaţi sã ne contactaţi !
Vã mulţumim!
MedExpert SRL / Novak Healthcare Concept




Acest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării pe site, acceptaţi folosirea acestora! Accept